Polis elektronica

U werkt ook met elektronica? En u hebt die ook goed verzekerd?

Waarschijnlijk hebt u, net als de meeste zelfstandigen en bedrijfsleiders, “Ja” geantwoord op de eerste vraag. Pc’s, printers en kopieermachines zijn immers niet meer uit het bedrijfsleven weg te denken. Maar bent u wel zeker van uw antwoord op de tweede vraag? Veel zaakvoerders denken immers dat hun elektronica goed verzekerd is als deel van de inhoud gedekt in hun brandverzekering. Maar …

  • Wist u dat de vergoeding voor elektronica begrensd is en bovendien niet wordt uitgekeerd voor specifieke problemen zoals een intern defect, diefstal tijdens het transport, sabotage …?
  • En wist u dat u bij schade aan de elektronica van uw bedrijf geen vergoeding krijgt voor uw omzetverlies, zelfs als u dat omzetverlies wel in uw brandpolis verzekerd hebt?

Een verzekering elektronica brengt u een oplossing hiervoor.  Al uw elektronica verzekerd in één dossier.

Dekking mogelijk voor

  • al uw vast werkmaterieel zoals pc’s, printers,kassa’s, projectors,…
  • al uw draagbare elektronica zoals laptops, gps-toestellen, smartphones, tablet pc’s …;
  • en zelfs randapparatuur zoals uw alarminstallatie, tijdsregistratiesysteem, airconditioning, domotica

Tegen alle denkbare en ondenkbare problemen.

Uw elektronica verzekerd tegen de klassieke risico’s brand, blikseminslag, ontploffing, waterschade, arbeidsconflicten en natuurrampen. Zelfs als de oorzaak van de schade onbekend blijft of als die volgens de verkoper of fabrikant niet onder de garantie valt! Bovendien geniet u een ongeëvenaarde bescherming:

  • tegen diefstal;
  • tegen defecten (ook als u geen onderhoudscontract bij de verkoper  hebt!);
  • tegen terrorisme (ook wanneer milieuactivisten uw website hacken!);
  • overal ter wereld en zelfs tijdens het transport!

Met 2 onmisbare opties voor de meest complete bescherming

– Bijkomende kosten

  • de huur van vervangmaterieel of van tijdelijke lokalen;
  • de tijdelijke aanwerving van extra personeel;
  • de manuele uitvoering van het werk, enz.

– Wedersamenstelling van software en gegevens

De kosten die u moet doen om software en gegevens te herstellen of opnieuw aan te kopen, worden terugbetaald.

Voor meer info: bel ons  054/33.98.18 of contacteer ons via ons contactformulier.

, ,


Assuconsult - AVLB bvba maakt gebruik van cookies om je gebruikservaring te optimaliseren. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Door op 'OK' te klikken ga je akkoord met deze cookies. Meer info? Bekijk onze cookie policy. Ok, ik ga akkoord